Чай та какао можуть покращити роботу серця під час сидіння: деталі дослідження

2 хвилин читання

Продукти з високим вмістом флавоноїдів, такі як какао та чай, можуть допомогти покращити роботу серця при сидячій роботі, повідомляє ScienceDaily.

Чай та какао може покращити роботу серця під час сидіння

Вчені з Бірмінгемського університету показали, що вживання продуктів, багатих на флавоноїди, включаючи чай, ягоди, яблука та какао, може допомогти захистити кровоносні судини чоловіків від негативного впливу, що виникає під час тривалого сидіння.

Підписуйтеся на наші соцмережі

Сидяча робота часто призводить до погіршення функціонування кровоносних судин. Попередні дослідження показали, що навіть невелике зниження судинної функції на 1%, відповідає 13% збільшенню ризику серцево-судинних захворювань, зокрема хвороб серця, інсультів та інфарктів.

Читайте також: Хронічне запалення пов’язують із серцево-судинними захворюваннями, пришвидшеним старінням і зниженням імунної відповіді. Саме тому харчування дедалі частіше розглядають як інструмент впливу на ці процеси. Серед ключових біоактивних сполук — флавоноїди, природні антиоксиданти з овочів і фруктів. Добірку продуктів із високим вмістом цих речовин оприлюднив Vogue UA.

Флавоноїди – це природні поліфеноли, що містяться в різних фруктах, чаї, горіхах та какао-бобах. Раніше їх пов’язували з перевагами для серцево-судинної системи, включаючи підтримку судинної системи під час психологічного стресу.

Незалежно від того, чи сидимо ми за столами, за кермом автомобіля, у поїзді чи на дивані, читаючи книгу чи дивлячись телевізор, ми всі проводимо багато часу сидячи. Навіть якщо ми не рухаємо своїм тілом, ми все одно створюємо для нього стрес.
Катаріна Рендейро, доцент кафедри харчових наук

Як у групі з вищою, так і в групі з нижчою фізичною підготовкою, які вживали напій з низьким вмістом флавоноїдів, спостерігалося зниження FMD в артеріях рук і ніг. Ці учасники також зазнали підвищення діастолічного артеріального тиску, зниження швидкості зсуву та кровотоку, а також оксигенації м'язів гомілки.

Натомість, учасники обох фітнес-груп, які вживали какао з високим вмістом флавоноїдів, не показали зниження FMD ні в артеріях рук, ні в ногах.