Регулярне вживання кави — як з кофеїном, так і без нього — може змінювати мікробіом кишечника та покращувати настрій. До такого висновку дійшли дос...
Нове дослідження показало: кава може покращувати настрій і когнітивні здібності навіть без кофеїну. Вчені дійшли висновку, що як звичайна, так...
Щоденна чашка кави стала звичкою для мільйонів людей. Але за відчуттям бадьорості стоїть складна хімія мозку. Кофеїн не додає енергії у п...
Вчені з Регенсбурзького університету з’ясували, що кофеїн покращує пам’ять і орієнтацію мурах, змушуючи їх швидше знаходити джерела їжі. Це відкрит...
Дві чашки кави на день можуть захистити мозок і навіть знизити ризик деменції. Дослідники з Гарвардської медичної школи виявили, що люди, які пʼють...
Дрібка какао в ранковій каві може змінити не лише смак напою, а й фізіологічну реакцію організму. Портал abcZdrowie узагальнив наукові дані про поє...
Звичка пити каву вночі, щоб залишатися бадьорим, може мати несподівані наслідки. Нічний кофеїн здатен підвищувати імпульсивність і схильність до ри...
Кофеїн може зменшувати й навіть «відкочувати» втрату пам’яті, яку викликає недосип. Щоправда, науковці з Національного університету Сінгапуру поки ...
Вживання кофеїну вночі може посилювати імпульсивну поведінку, і цей ефект найбільш помітний у жінок. Такого висновку дійшли вчені з Техаського унів...
Кава здатна підвищувати артеріальний тиск уже в перші 30–120 хвилин після вживання — і для частини людей це не короткочасна реакція, а фактор реаль...
Щоденне споживання кофеїну у великій кількості може призвести до раннього інсульту. Йдеться, зокрема, і про споживання енергетиків, повідомляє Scie...
Чашка кави зранку не лише бадьорить, а й робить людей щасливішими. Це показало дослідження науковців з Білефельдського університету і Університету ...
Кава для мільйонів людей — це не просто напій, а справжній ритуал, невіддільна частина ранку, яка дарує бадьорість і допомагає увімкнутися у робочи...
Кофеїн – найпопулярніша психоактивна речовина у світі, що стала невід'ємною частиною життя мільйонів. Близько 90% дорослих регулярно його вживають,...
Ми звикли пити каву, щоб прокинутись або зняти втому. Але нове дослідження вчених з Великої Британії показало, що кофеїн може також сповільнювати с...
Привіт! Наш сайт використовує cookies, щоб покращити досвід інтернет-користувачів.